Susipažinkite su naujuoju logotipu

2021 04 28

Kartu su atsinaujinančiu muziejaus įvaizdžiu pristatomas ir naujas muziejaus logotipas. Jame atsispindi skėtinė muziejaus struktūra, primenanti, kad muziejų sudaro daugiau nei vienas padalinys.

„Siekiame, kad visi muziejaus padaliniai atsirastų lankytinų vietų žemėlapyje ir, svarstant apie laisvalaikį, taptų vienu iš pirmųjų žmonių pasirinkimų, tad ir logotipas yra tarsi žemėlapis. O iš tiesų – tai muziejaus padalinių architektūrinės formos, visos drauge suformuojančios N raidę. Tai simbolizuoja muziejaus išskirtinumą nacionaliniu mastu, o kartu ir kiekvieno padalinio savitumą“, – pasakojo Lietuvos nacionalinio muziejaus vadovė Rūta Kačkutė.

Naująjį Lietuvos nacionalinio muziejaus logotipą kūrė dvi jaunos Vilniaus dailės akademijos (VDA) absolventės, mokslus tęsusios užsienio aukštosiose mokyklose – Daukantė Subačiūtė ir Lina Marcinonytė, kurias konsultavo VDA Grafinio dizaino katedros profesoriai – Aušra Lisauskienė ir katedros vedėjas Audrius Klimas.

„Lietuvos nacionalinis muziejus – tai dešimt muziejaus padalinių. Į vienuoliktąjį padalinį – Istorijų namus, įsikūrusius netoli Neries ir Vilnios upių santakos – lankytojus pakviesime gegužės pradžioje, o per ateinančius kelerius metus žadame atidaryti ir dar du, tad į naująjį logotipą jo kūrėjai sutalpino viską, ką turime dabar, ir truputį ateities – iš viso 13 muziejaus padalinių. Naujasis logotipas rodo ir muziejaus kaitą, ir įvairovę. Kiekvienas iš padalinių savaip išskirtinis, bet ir labai svarbus Lietuvos istorijos ir kultūros kontekste“, – sakė muziejaus vadovė R. Kačkutė.

Naujasis Lietuvos nacionalinio muziejaus įvaizdis simbolizuoja pokytį. Pokytį mąstyme ir nuostatose, kartu keldamas klausimą, koks yra muziejus šiandien ir kokia jo paskirtis, vaidmuo visuomenėje? Šiandien atnaujindamas savo vizualinę tapatybę muziejus keičiasi ir pats – tampa modernesniu, atviru muziejumi. Muziejus ir jo padaliniai siūlo įtraukiančias parodas, renginius, vertingas ekspozicijas. Ir siekia, kad būsimos muziejaus iniciatyvos būtų patrauklios ne tik jau turimai lojaliai auditorijai, bet ir kitiems, kurie seniai jame lankėsi arba netrukus į jį įžengs pirmą kartą.