Partnerystė

Mūsų ekspozicijas ir parodas vidutiniškai per metus aplanko apie 200 000 lankytojų.

  • Esame didžiausias ir seniausias muziejus Lietuvoje, vienijantis 11 ekspozicinių padalinių, kurių kiekvienas – savaip išskirtinis ir labai svarbus Lietuvos istorijos ir kultūros kontekste
  • Saugome 1,5 milijono Lietuvos istorijai ir kultūrai reikšmingų eksponatų
  • Esame suplanavę daugiau nei 20 parodų per metus, parengę apie 1000 edukacinių užsiėmimų, 200 renginių visuomenei ir tikslinėms auditorijoms
  • Bendraujame su patyrusiais ir patikimais informaciniais ir reklamos partneriais.

Kviečiame kartu pasinerti į įtraukiančias parodas bei vertingas šalies istoriją atspindinčias ekspozicijas.

Susipažinkime ir bendradarbiaukime – užsukite pas mus puodeliui kavos, papasakosime apie save daugiau ir mielai išklausysime jūsų lūkesčių.

Kontaktai: Direktoriaus pavaduotoja muziejinei veiklai Asta Ivanauskienė, +370 616 37 085, asta.ivanauskiene@lnm.lt

Vaidovas Valiukevicius Vilki Modernius Egipto Faraono Apdarus. Juos Sukurti K. Knizikeviciute Ikvepe Apsilankymas Istoriju Namuose

Lietuvos nacionalinis muziejus

  • Pirmas ir seniausias Lietuvoje – įsteigtas dar 1856 metais;
  • Saugo 1,5 milijono Lietuvos istorijai ir kultūrai reikšmingų eksponatų;
  • Įsikūręs vienuolikoje padalinių, kurių kiekvienas – savaip išskirtinis ir labai svarbus Lietuvos istorijos ir kultūros kontekste;
  • Kviečia pasinerti į įtraukiančias parodas bei vertingas šalies istoriją atspindinčias ekspozicijas;
  • Aktyvus šiandienos kultūros lauko dalyvis.

Naujas praeities veidas

2021 m. pavasarį pristatytas naujas muziejaus identitetas yra siekis parodyti, jog šiandieninis muziejus –

ATVIRAS, KVIEČIANTIS, ĮKVEPIANTIS, KURIANTIS GLAUDESNĮ RYŠĮ SU LANKYTOJU:
ne tik jau esamu, bet ir tuo, kuris seniai jame lankėsi arba netrukus į jį įžengs pirmą kartą.

Muziejaus reklaminė kampanija ir jos trys įvaizdžio ambasadoriai – Dovilė Filmanavičiūtė, Jurga Šeduikytė ir Vaidotas Valiukevičius („The Roop“).

Reklaminė kampanija laimėjo:
„Baltic Best“ bronzą lauko reklamos kategorijoje;
„ADC*Lietuva“ bronzą vidaus ir išorės reklamos kategorijoje.

Muziejaus lankytojai

Mūsų lankytojai yra kultūros vartotojai, kūrėjai, studentai, pedagogai, socialiai aktyvūs žmonės bei verslo lyderiai, besidomintys šalies istorija ir kultūra.

2022 m. lankytojų skaičius –

265 000

2023 m. planuojamas lankytojų skaičius –

300 000

Pasiekiamumas ir sklaida

Integruotos komunikacijos priemonėmis siūlome padidinti jūsų prekės ženklo matomumą, auginti jo pridėtinę vertę, pritraukti naujas auditorijas bei stiprinti santykį su bendruomenėmis.

Muziejaus programa

Per metus visuose muziejaus padaliniuose surengiame

daugiau nei
20
parodų

1 000

edukacinių užsiėmimų

iš jų

128

edukacinės programos mokykloms ir šeimoms,

200

renginių visuomenei ir tikslinėms auditorijoms.

Edukacinės programos

Muziejus siūlo išskirtinai daug edukacinių programų, kurias nuolat peržiūrime, tobuliname ir pildome. Siekiame kurti programas, kurios būtų pritaikytos kuo įvairesnėms muziejaus lankytojų grupėms. Turime parengę 128 edukacines programas mokykloms ir šeimoms.

Muziejus bendruomenėms

Bendruomeniniai projektai
  • Aktyvi veikla įvairiuose skirtingas kultūros organizacijas jungiančiuose festivaliuose.
  • Muziejus – pagrindinis Europos archeologijos dienų Lietuvoje iniciatorius ir organizatorius.
  • Naujo formato paskaitų ciklas
    „Istorijos miestui ir pasauliui“ kartu su Vilniaus universiteto Istorijos
    Fakultetu.

Dar vienas muziejaus tikslas – parodas ir ekspozicijas pritaikyti specialiųjų poreikių žmonėms, siūlyti jiems skirtus renginius ir edukacijas.

Leidyba / suvenyrai

Muziejus vykdo ir leidybinę veiklą, leisdamas vertingus istorinius leidinius bei fotografijų albumus. Naujausius ir vertingiausius Lietuvos nacionalinio muziejaus leidinius bei parodų galima įsigyti muziejaus padaliniuose: Naujajame arsenale, Senajame arsenale bei Istorijų namuose. Taip pat muziejaus e-knygyne knygynas.lnm.lt. Knygyne rasite ne tik parodas įamžinančius parodų katalogus, bet ir kitus vertingus Lietuvos nacionalinio muziejaus leidinius.

Nauda rėmėjams

Prekės ženklo matomumas ir prekės ženklo integravimas

Pasiekta auditorija, matomumas, kultūros / švietimo / edukavimo skatinimas ir įvaizdžio formavimas

Smagios akimirkos ir motyvaciniai bonusai kolektyvui bei santykių su klientais palaikymui

Ekskursijos, bilietai, VIP ekskursijos po parodas, kvietimai ir kita

Muziejaus erdvės Jūsų renginiams

Muziejaus erdvės jūsų vidiniams ir išoriniams renginiams