Vasario 16-osios epocha: vaidmenų žaidimas (nuotolinė)

  • Pilies g. 26, Vilnius
  • Trukmė 45 min.
  • Grupės dydis iki 30 asm.
  • 5-8 klasė
  • 9-12 klasė
  • Turintiems judėjimo negalią
  • Edukacinis užsiėmimas
  • Vedama nuotoliu
  • Kultūros pasas
  • 2 Eur

Tam, kad tokio dokumento kaip Nepriklausomybės aktas pasirašymas virstų į gerai veikiančią valstybę, reikalingas didžiosios daugumos visuomenės pritarimas ir palaikymas. Kokio dydžio tai darbas? Galbūt dalį žmonių reikia įkalbėti? O galbūt kažkas taip ir liks neįtikintas? Vaidmenų žaidimo metu galėsite įsijausti į XX a. pr. kasdienybę ir pasimatuoti valstietės Onos, vilniečio Donato ir valdininko Aleksandro batus. Visi jie turėjo savo nuomonę apie tai, kas vyksta valstybėje! Drauge su edukatoriumi virtualiai keliaudami po Signatarų namų ekspoziciją atrasite, kaip Nepriklausomybės paskelbimą galėjo vertinti jūsų vaidmens atstovas bei geriau pažinsite visuomenę ir žmones, gyvenusius Vasario 16-osios epochoje.

Užsiėmime ugdomos kompetencijos:
Pilietiškumo kompetencija ugdoma praktinės veiklos metu suvokiant, kokią galią turi visuomenės pilietinis sąmoningumas ir apsisprendimas. Mokiniai praktiškai išbandys demokratinį sprendimų priėmimo būdą – dalyvaus balsavime.
Pažinimo kompetencija ugdoma skatinant įsivaizduoti, kaip skirtingus su Vasario 16-ąja susijusius įvykius galėjo vertinti ne tik lietuvių tautinio judėjimo atstovai, bet ir: 1) vilnietis (daugumą miesto gyventojų tuo metu sudarė lenkai ir žydai); 2) valstietė; 3) carinės Rusijos (arba Vokietijos) administracijos darbuotojas. Tokiu būdu mokiniai bus skatinami įsijausti ir išreikšti skirtingą požiūrį, taip pat savo nuomonę argumentuoti. Tai leis suvokti, kad skirtingos visuomenės grupės gali turėti skirtingus įsitikinimus, skirtingą istorijos supratimą, vertybines nuostatas.
Komunikavimo kompetencija ugdoma dirbant grupėse ir rengiant grupės pristatymus. Užsiėmimo pabaigoje moksleiviai turės dalintis žiniomis, idėjomis, patirtimi ir suderinti visos grupės nuomonę, atsižvelgdami į skirtingas perspektyvas, tam, kad drauge parengtų pristatymą. Moksleiviai turės pasirinkti tinkamas raiškos priemones, suplanuoti pranešimo struktūrą ir suformuluoti pagrindinius teiginius. Nuotolinės edukacijos metu mokiniai praktikuojasi pristatymus atlikti per virtualius komunikavimo kanalus.

Edukacija geriausiai tinka 7-9 kl. mokiniams. Šių klasių mokiniams edukaciją rasite ir Kultūros pase.

Edukaciją užsisakyti galite el. p. [email protected] arba tel. +370 669 44148.