Legendos pilyje (nuotolinė)

  • Trukmė 40 min.
  • Grupės dydis iki 30 asm.
  • 1-4 klasė
  • Priešmokyklinėms klasėms
  • Grupėms su gestų kalbos vertėjais
  • Turintiems judėjimo negalią
  • Kultūros pasas
  • Vedama nuotoliu
  • Edukacinis užsiėmimas
  • 2 Eur

Ar prisimenate Vilniaus miesto įkūrimo legendą? Garsusis Geležinis vilkas šiandien jau yra vienas iš miesto simbolių, tačiau paslaptinga Gedimino pilis slepia ir kitų, dar niekuomet negirdėtų legendų. Kviečiame į nuotolinį edukacinį užsiėmimą iš bet kurios jūsų gyvenamosios vietos! Susitikime ir kartu žiūrėkime filmuką apie Vilniaus miesto įkūrimą, analizuokime įvairias iliustracijas, būkime detektyvai ir šifruokime kodus bei atlikime ir kitas įtraukias užduotėles. Susipažinkime su Aukštutinės pilies atsiradimo istorija, pakalbėkime apie Gediminą bei jo siųstus laiškus. O ar esate girdėję, jog Gedimino kalne miega kariuomenė? Taip taip, išgirsite ne tik šią legendą, bet ir apie pagrindinius kario ginklus, šarvus, apie lietuvių kovas su kryžiuočiais, kuriems niekada nepavyko užkariauti Gedimino pilies. Kviečiame papildyti savo žinių kraitelę ir kitais mūsų sostinės istorijos faktais! Tikimės, jog šis edukacinis užsiėmimas prisidės prie savo kraštą, jo kultūros paveldą bei žmones gerbiančio ir pilietiško asmens ugdymo, o atlikę kūrybines užduotis pamatysite, jog istorijos pažinimas gali būti labai įvairus ir įdomus!

Užsiėmime ugdomos kompetencijos:
Kultūrinė kompetencija. Nuotolinė edukacija supažindina su jau legendine tapusia Gedimino pilimi bei Gedimino pilies bokštu. Per edukatoriaus pateiktą pasakojimą, įvairias užduotis, dialogą apie kultūros paveldo objektus, istorines asmenybes bei jų būdo bruožus yra ugdomas kultūrinis išprusimas, kultūrinis sąmoningumas bei kultūrinė raiška. Užsiėmimo dalyviai skatinami pažinti savo krašto istoriją ir per istorines asmenybes, legendas ar jose minimus veikėjus, ir per minimus kultūros paveldo objektus. Tikimasi, jog per istorinių įvykių, legendų bei legendinių asmenybių pažinimą mokiniai supras ne tik apie sostinės bei jos kultūros paveldo išsaugojimo svarbą, bet ir savo gimtosios vietos pažinimo reikšmingumą.
Pažinimo kompetencija. Mokiniai mokosi pateikiamų faktų bei sąvokų ir kelia faktinius bei aiškinamuosius klausimus, supranta pasakojamą informaciją. Atlikdami užduotis, laikosi taisyklių, konkretiems atvejams taiko bendrąsias rašybos, matematikos taisykles. Vertina gebėjimą skaityti ir rašyti, komunikuoti, nes tam, kad būtų galima tęsti užsiėmimą nuosekliai toliau, turi būti išspręstos užduotys. Geba dirbti savarankiškai. Atpažįsta raides, skaičius, raides sieja su paveikslėliais.
Pilietiškumo kompetencija. Moksleiviai supažindinami su Gedimino pilies kaip valstybingumo simbolio istorija per žinomas ir mažiau girdėtas legendas. Skatinama formuoti kultūros paveldo išsaugojimo bei puoselėjimo svarbą per kultūros paveldo objektų pažinimą (Gedimino pilies bokštas, Aušros vartais kt.); mokomasi apie mūsų istoriją formavusias istorines asmenybes ir tai, kas mes tokie esam. Kalbant apie Gedimino laiškus, formuojamas demokratiškos visuomenės suvokimas ir supratimas, kad mes esame to dalimi, skatinama pagarba žmogaus laisvėms bei teisėms.

Edukacinį užsiėmimą užsisakyti galite el. paštu [email protected] arba tel. +370 (5) 261 74 53 bei per Kultūros pasą.